Min önskan

I-Lands problem då världen håller på att gå under på alla olika sätt men ändock jobbigt.

Jag vill sova!!!När klockan ringde vid 6 var jag väldans nära att Snooza vidare i oändelsen men icke!

Jag tror jag har sovit för mycket på sistone, kroppen vill ha bara ha mer och mer. Men vet ni vad? Man kan inte få allt man vill ha. Hårda bud i Mellerud, eller framförallt har jag ett jobb att sköta!Sova kan man göra när man är gammal, jag ska ju vara ung och pigg....det säger de till mig på jobbet...var de nu fått det ifrån vet jag icke.

=)

Ha en superduper dag!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Ung och pigg? Skitsnack! Jag är iaf ung (hyfsat) och trött. Så det så. :P

Postat av: Karin

Linda: Jag håller med dig, fan trött som en lada är jag, hur ska man då va när man är gammal?Haha...

2007-02-02 @ 16:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback