Med en enkel tulipan...

Ooooh, jag fick mig en bukett tulpaner när jag kom till jobbet. Eftersom jag var ledig igår hade jag inte fått denna utmärkta alla hjärtans dag present!En himla fin bukett med alla möjliga färger på de små blomsterverken, tjipp tjipp!Jag får dock lite minuspoäng i vuxenvärlden då jag inte äger någon vettig vas....så nu står mina vackra tulipaner i en karaff....de är iofs lika fina för det!

Jag har kommit fram till en sak idag, en sak jag kommer fram till nästan varje dag om inte fler gånger per dag. Fan, jag är gladast i stan för att jag inte är beroende av herr eller fru Alkohol/narkotika. De hälsar på allt för ofta i för mångas hem och det enda ordet som kan användas i sammanhanget är förödelse. Konsekvenserna av för många träffar med denna fru och man är vad jag jobbar med och ibland kryper det in under skinnet på mig, som idag. Jag vill att alkoholen/narkotikan verkligen ska klippa sig och skaffa sig ett jobb!!!

Dags för en lång dusch nu, ladda batteriet för en mysig hemmakväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback