Måndagssugen?

Spelar ingen roll hur man vänder och vrider på det, måndagen kommer alltid FÖR fort. Jag hade gärna haft mer av både lördag och söndag denna vecka men men...

Med måndag följer en massa måsten, borden och den gråa vardagen kommer krypandes och lägger sig som en dimma över spexiga helgminnen. Dessa känslor brukar vara mest påtagliga på måndag,sen släpper känslan lagom till helgen igen. Så snart är det helg igen, hepp hepp!

Måndagen för mig är ovanligt munter, haft en trevlig helg och är ledig igen på onsdag, så har inte så många dagar att jobba. Jobba är ju faktiskt kul med men det är känslan innan jobbet som är trökig.

Frukosttider nu och sen ska jag köra lite bil innan jag beger mig in i arbetets djungel.

Ha en bra måndag och glöm inte, kniiiiiiiiiiip!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

köp dig några geishakulor så får du se på knipövningar!

Postat av: Karin

Eremo.Det kan jag göra men det går bra att kniiipa på egen hand med, eller en fotboll kanske?hehe....=)

2007-02-26 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback