Kan det bli bättre?

Försenad hem från jobbet pga vädret. Trött, frusen och allmänt seg. Jag hade då fått ett litet paket i min brevis...en fin sjal som min mor stickat till mig, i en fin turkos grå nyans. Gud var snäll mot mig när han gav mig min mor för hon är helt klart på topplistan över bästa mödrar, jag tror till och med på första plats. Jag blev genast glad som en sol!!Den var så fin och muntrade upp mig väldans massa, det är min fjärde sjal in the collection. Är jag sjal fetischist månne, hehe? Nu har fredags känslan infunnit sig och jag har lyckats släppa allt vad jobb heter. Kvällen ska gå i Tvns tecken, Let's dance och Så ska det låta!Kommer säkert somna vid 22, pensionär som jag är!

Macka, youghurt och yes Im on it again LOKA vatten-Check

Fin sjal kring axlarna-Check

Mysbralls och mysmössan på-Check

Me myself and I som sällskap-Check


Kan det bli any better than this?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback