Ja, så att bilen går bra?

Drömde en dröm som utspelade sig på Alingsås badhus som jag aldrig varit på. Det var tokigt och jag fick bada en hel massa faktiskt. Det involverade några av mina närmsta vänner, mina arbetskamrater och min släkt som jag har i Alingsås. Det var verkligen fullt ös medvetslös. Så nu måste jag snart åka och bada tror jag, det var riktigt kul!

Så skönt att vara ledig idag, dagen kommer bli slapp och go. Ska träffa my girl J och styra upp lite trevligt umgänge, yay!Sen ikväll är det skiva hos T som ska ha inflyttningsfest fast hon flyttade in samtidigt som moi!

Annars är mitt blogghuvud tomt, why? För inget exalterande har hänt sen igår kväll....Jo, en sak jag vill deklarera:  Jag tycker Putte i Så ska det låta är riktigt stilig och han har jag fattat tycke för. Tack för det.

Det var allt folks!

Tjing tjing!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback