Hooola balloooaaaa

Imöra ska jag till herr Tandläkare och styra upp min förlorade tand eller lagning. Håll tummarna att det är gratis tandvård runtom i landet imorgon...det är så dyrt annars och att lägga pengar på sånt är trist!Inte direkt så man går och visar upp sin nya snygga lagning för folk. Ja, jag hoppas att det går bra och att de inte borrar upp hela mig.Ska träffa en ny tandläkare, hon jag hade förut var mycket bra men har slutat, tänk om denna är värsta massakertandläkaren....*HJÄLP*!!!!

Jag har fått en glad nyhet idag,har lyckats få reda på att även jag som en stackars vikarie har rätt till friskvårdspeng, så nu så!Nu är det jag som ska styra upp ett gymkort i dagarna för att styra upp mig själv för Beach 2076, yay!det känns gott, skönt att bli prioriterad trots att man bara är en enkel vikarie!

Annars har dagen gått fort, varit fullsi rullski hela dagen.

Nu ska jag tillaga något kulinariskt här hemma, ingredienserna denna dag är soya, majonäs, nudlar, potatis och kryddor. Det kan bli en riktig höjdare (observera, jag har inte förtäljt vad som finns i frysen, hihi...hoppas det finns något roligt där, annars är jag stekt!)

Tjingeling!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback