Hoga chacka (eller hur det nu stavas)

Gårdagen var riktigt kul. Mycket dans, socialt umgänge och skoj!!!T vet verkligen hur man ordnar en fest, så tack för det!Mycket nöjd med kvällen även om det blev försent i vanlig ordning. Att man alltid ska gå hem när taklampan tänds och förtrollningen bryts...

Jag måste dock ännu en gång konstatera att jag börjar bli gammal, när människor man pratar med är 20 då är man gammeltacka ju!Herre gud, tur att jag gillar yngre förmågor =) Men gammal i gården är man, bara konstatera även om det smärtar!Sen kan man ju välja att gå till ett ställe med lite mer gubbar och gums men gammeldansen är slut redan 22.00 =)

Nu ska jag leka med M och sötaste flickan E, det ska bli mysigt, en riktig familjesöndag med min lilla låtsasfamilj, hihi!Om några år är det jag som leker riktigt familj hoppas jag!Tok tok...

Ha en lat och bra söndag!!!

X

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kvinna eller man, kvinna eller man, kvinna eller man???????

Postat av: Karin

Sofia: ehhhhh, jag svarar nog man och kvinna för jag vet inte vad du syftra på,hihi!

2007-02-26 @ 17:32:42
Postat av: Sofia

Men, vilket kön vaknade du upp som???

2007-02-27 @ 19:53:45
URL: http://soundistheword.blogg.se
Postat av: Karin

Sofia: Jag vaknade som man,hihi!tokeri tokera...

2007-02-28 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback