Hello mrs rivjärn!

Gårdagens Greys anatomy var så jävla bra. Jag slets mellan förtvivlan och glädje och det slutade med årets cliffhanger, tur att det är tillbaka snart, huga!

Kom igen nu Meredith och Derek!!!!

Min hals känns som ett rivjärn, fan...halsontet har suttit i snart en vecka och det blir bara värre för var dag. What to do? Jag kanske måste erkänna mig besegrad av halsontet och försöka göra något åt det men vem orkar!?!

Nu ska jag och min döskalleklänning gå till körskolan, anyway, have a nice day!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Jag blev kluven, jag tyckte nog att hon skulle gått själv och inte valt någon av dem.
Hon ska inte välja Finn eftersom hon har känslor för Derek. Men hon kan banne mig inte välja Derek efter ett ligg! Nu får han styra upp det han har med sin fru först. Sen kan han jaga Meredith, om hon finns kvar.
Man ska fan inte bara falla tillbaka, igen o igen o igen....!

Postat av: Karin

Eremo: Jag förstår vad du menar,men jag menar att de två ska bli ett par framöver för de är så sugna på varandra, han ska skilja sig från den där bruttan oavsett och sen kan de snacka om det...=) så själv ska hon gå därifrån helt klart!Oooh, spännande spännande!

2007-02-07 @ 14:42:19
Postat av: Moster

Det är härligt att se.... denna inlevelse. Det är rätt de får skärpa sig!

2007-02-07 @ 22:38:02
Postat av: Karin

Moster: Ja, inlevelse brukar jag ha lätt att få men på allvar, nu är det slut på det där gå heta kring gröten....de är sugna!Punkt slut....=)

2007-02-09 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback