Fruktstund!

Hihi, jag har packat banan och skurit upp apelsiner i klyftor. Jag har med en flaska saft och ska nu bege mig.

Jag och S ska övningsköra.

Tyckte det var lite trevligt att ha med sig lite frukt, tyvärr hade jag inga kakor hemma men man tager vad man haver. Man måste även ha trevligt när man kör bil. S är en ängel som kör med mig från första början, så en hederlig fruktstund unnar jag henne mer än gärna =)

Ooooh, nu kom jag och tänka på the good old times när man gick på fritids. Då var det så att barnen som blev hämtade sist fick liksom en bonus fruktstund då fröknarna säkert var för trötta för att hitta på något allt för avancerat. Jag var ofta kvar på fritids sent och då fick man en extra fruktstund utöver den riktiga. Förstå vilket lyllo jag var...att bli hämtad sist var lyx!Att käka banan, äpple eller apelsin har aldrig varit så gott som på fritidset Växthuset!Det ni!

Over and out....ha en oförskämt bra lördag!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback