****************

Idag är det den första februari, andra månaden på detta nya år. Tiden har gått fort måste jag säga och snabbare kommer det la gå. Jag är bara så rädd att tiden kommer gå FÖR fort, jesus!!!Måste ju hinna andas med...

Idag har jag varit ledig, sen jag gick ner till att jobba 80% känns det som jag alltid är ledig, jag jobbar aldrig, haha. Det är iofs inte sant, jag jobbar ju 80% men det känns markant mindre än 100%. Hela dagen har jag dock kört bil och pluggat teori. Jag har kommit till den delen i teorin när datorn tar ut de avsnitten man har haft svårast för, så nu är all teori bara jobbig!Men det går ju å andra sidan framåt, inte bakåt,hihi!

Idag var första gången jag körde med S som ska vara min privata handledare. Det gick bra men gud va svårt det är att köra med en annan bil, jag är så van nu vid min Ford Focus. Nu är det en bil stor som en lastbil, haha!Känns så ivf, hihi! Sen blir man ju alltid lite nervös sådär när någon annan ska titta hur man kör bil men tror vi båda var nöjda, jag dödande ingen cyklist eller grävling heller för den delen!

Det känns som om jag går och väntar på att något kul ska hända. Mitt liv är verkligen på tomgång nu. Okej att jag just kommit hem från London men jag vill att det ska hända något här hemma; hisnade kärlek, storartade äventyr, oändlig lycka, lottovinst, jag är inte kräsen så. Mitt känsloläge är plus minus noll.....Jag vill känna mera. Inte vara så förbönat likgiltig....Är det vädret? Är det jag som ställer för höga krav på livet? Ska jag ta vara på min tid istället för att grubbla varför det är så tomt?

Det är ju bara jag som kan styra över hur saker och ting är, så dags att styra upp lite verksamhet så det känns roligare. Jag gört nu, huga hej!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback