Dreamworld

Inatt har drömmarna växlat från styckmördaredrömmar, otäcka scener från andra världskriget till passionerad kärlek. En massa skumma människor har hälsat på mig inatt och ja, jag har inte sovit speciellt bra.  Vaknat flera gånger med andan i halsen. Det är otäckt vad man kan drömma hemska saker. Och det är otäckt vad en kärleksdröm kan ställa till med, hihi....han hade jag ju inte tänkt att inleda en relation med men se, kanske mitt undermedvetna som tycker att det är dags. Vi har varit vänner men är det inte längre, kanske dags att ta upp lite kontakt, hehe =)

Ska jobba i eftermiddag och natten till imöra, det tar emot som fan.....jag hade helst bara velat stannat inne idag men det är bara bite the sour apple as we say på svengelska.

Ha en ruskigt trevlig söndag i kärlekens tecken!Kanske tittar in lite senare!!!!Peace out!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback