Det är tokigt

Är helt sjukt trött, alla på jobbet säger att jag ser ut som en död sill, måste vara en hemskt snygg död sill säger jag  =) Sover inte bra på jobbet, har drömt fruktansvärda mardrömmar igen, samma som sist jag sov här förra veckan. Igår fick jag sova med lampan tänd för jag var så rädd...tror hela tiden det är någon i rummet  som tittar på mig och det gör mig vettskrämd. Fy hugaligen. Hoppas det blir bättre till torsdag då det är dags att sova här igen....

Trots min bad sleep är jag på väldigt gott humör, tänk vad ett litet sms kan göra!?! Kan göra en mörk dag väldigt ljus, hihi. Jag är ute på djupt vatten och I know it. Vad ska detta tok leda till månne? Det djupa vattnet är ju så charmigt och jag tror nog jag kan simma, tiihiii!Jag är heltokig just nu om jag säger så, mer vill jag icke säga men jag meddelar när tiden är mogen.

Hoppla hoppla, dags att jobba på, hej å hå!!!

X

Kommentarer
Postat av: sara

nämen, det låter spännande det där du.. Är det vad jag tror att det är, det där sms:et? skojigt värre i så fall, jag säger bara, kör på!

2007-02-27 @ 15:09:53
Postat av: Johanna

Hihi! Det kanske är dags nu bönan! Den rätta bussen kanske äntligen har kommit... aprå på nått annat så tror jag att jag håller mig hemmaplan i helgen. Jag har fått några blåsor i gommen o på tungan o spekulerar hej vilt nu om vad detta kan vara... Hypokondriker som jag är så har jag redan ett senario o en självdiagnos av vad det kan vara o att Mr Dingo kanske ligger bakom det... Fast jag hoppas att det är nån förkylning så jag kör en viltlöks kur här hemma... Det tar död på allt till och med vampyerer:) Kram

2007-02-27 @ 18:55:48
Postat av: Karin

Sara: Ja, tuta och köra med andra ord, haha...vi får la se va som händer!!

Johanna: Din alldeles egna blogg i min blogg, det är super!Bring it on med vitlök, ta inte ut något i förskott vännen, vänta och se...annars får du uppsöka fröken doktor!Kram

2007-02-27 @ 19:39:14
Postat av: Troykajsa

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback