Dagens not to do!

Jag måste få dela med mig från ferren i lördags då jag var med om en sällsynt jobbig människa. Jag vet faktiskt inte om det var ett raggningsförsök eller vad han gjorde för något men snett gick det.Han försökte nog bara att vara snäll men det blev så fel och jag blev nästan bara otrevlig.

Killen (ca 25 år, riktigt bred stockholms dialekt) : Jaha, så Karin. Vem är durå?Berätta om dig själv!
Jag: Ja, vad vill du veta för något då?
Killen: Ja, vad är intressant om dig att veta?Du har tre minuter på dig att göra dig själv intressant så jag vill stanna kvar och prata med dig längre.
Jag: Ehhhh, ja men vad vill du veta? Finns mycket jag kan berätta. Förövrigt är jag en rätt ointressant människa.
Killen: Ointressant, kom igen nu. Nu har du bara trettio sekunder påre.
Jag: Ja, då vill jag bara säga att jag är en fruktansvärt ointressant människa.
Killen: Okej, då gör vi såhär, jag ger dig lite tid att förbereda dig så kommer jag tillbaka senare, så kan jag få höra lite mer om dig så kan du överrala mig om hur intressant du är.
Jag: Ja, men jag säger ju att jag är riktigt ointressant, kommer inte bli mer än så. Vet liksom inte vad du vill höra mer.
Killen: Ja, okej kommer snart tilbaka, förbered nåt du! (går iväg)

MEN HALLÅ!
Trillade inte poletten ner eller? Herregud, vilken kille...sen gjorde han något tappert försök men jag var bara dryg, han förstod ju inte min poäng och att göra reklam för sig själv under tre minuter känns krystat...nej vet ni vad....

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Höhö, schysst teknik, varför har jag aldrig använt mig av den? :P

Postat av: Linda-Sara

Höhö, schysst teknik, varför har jag aldrig använt mig av den? :P

2007-02-26 @ 21:35:44
URL: http://kallfront.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback