Dagens käckaste

I förorten är vi lite efter så dagen käckaste pryl kanske ni inne i da city har haft länge men den måste få lite plats i min blogg.

Jag är mycket imponerad och denna pryl är mycket välkommen in i vår värld. Jag var och handlade på mitt lokala Hemköp efter jobbet och de har fått in nya varukorgar. De ser ut som en vanlig röd korg med handtag MEN de har även hjul och ett uppfällbart handtag så man kan dra den!!!Hur ballt är det då?Det blir lite som en kabinväska, haha!Jag tycker det verkligen var på tiden med en sådan uppfinning för oss som inte handlar till räckligt mycket för en hel vagn men ändå handlar för mycket för en korg. Korgarna är lite djupare än de traditionella med.....Den uppfinningen har verkligen gjort min dag, tyckte genast att handlingen var superskoj...hihi....kanske säger en del om mitt liv, när man blir upphetsad av Hemköps korgar!

Nu ska jag "laga" greksallad med grillad haloumi, mumsen!Efter denna mycket nyttiga sallad ska jag vräka i mig en chips påse,hehe.....nyttiga veckan börjar nästa vecka...eller någe...

X


Kommentarer
Postat av: sara

Vi har dom här ute i vårt ghetto också, såg den första gången på ICA Focus och då trodde jag också att det var nåt citypåhitt.. Men även citysaker hittar ut till förorten ibland..

2007-02-09 @ 19:16:38
Postat av: Flodsky

Va i helvete håller du på med? "Jag heter karin och hänger aldrig framför datorn". Läst lite på din blogg, bitter björn eller? Kom nu hem mer till mig och min nya lägenhet, min dator-fria lägenhet. Jag ska ta hand om dig och om jag är tvungen att sätta livet till för att hitta en bra karl till dig, så gör jag det! George - Meridith rules!

2007-02-09 @ 20:27:28
Postat av: Karin

Sara: ja men du ser,hihi. Då finns de överallt...alla förorter ska ha såna tycker jag, alla lika, alla olika!

Flodsky:Det var roligt att du hittat hit. Har la aldrig sagt att jag aldrig hänger framför datorn mitt hjärta, att blogga tar inte så mycket tid, jag får la bestämma hur mycket jag sitter framför datorn, eller?Klart jag kommer hem till dig, jag är suuugen!Kommer bli grymt att hänga in the goldhood!Du vet att jag är bitter björn, hihi!Karin+Flodsky=sant,hihi!

2007-02-09 @ 21:47:57
Postat av: sara

va upprörd han låter den där flodsky..han borde ju vara glad nu, med en ny lägenhet och allt..Kanske är han som är bitter ändå..haha

2007-02-09 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback