Bajskotte

Dagen började ju så bra med julsånger och dylikt men sen var det bara nedförsbacke. Jag tror att någon verkligen måste tänka stygga tankar om mig idag. Om karma är något man tror på så måste jag varit väldans elak tidigare, haha!Inget har gått i mitt tecken idag!

Började med teoriplugg, som för första gången var skittorrt. Jag slarvade, blev underkänd på samma test typ 5 gånger....jag blev bara mer och mer lack. Till slut la jag ner då jag var för arg för att få något konstruktiv ur plugget.Jag är så jävla trött på alla de där frågorna, jag säger bara gasen i botten (eller nja, min favvo växel är ettan tror jag, hihi) och kör!Jag skiter i farorna i vänstersväng, vattenplaning, väjningsplikt och allt annat (eller nja, det gör jag inte men just ni ivf!)

Sen skulle det köras bil, min neggo stil från igår satt i, så jag kände mig urusel. Det handlar ju verkligen om självförtroende, när man redan innan bestämt sig för att det ska dåligt då går det dåligt....jag är la inte så jävla dum i huvudet, fan halva världen har ju körkort, kan jag vara ett undantag då eller?NEJ!

Det känns lite bättre nu, fick se Laguna beach, äta majskolv och apelsin, mums! Ja, inte tillsammans men ja, ni fattar!Sen har jag lyssnat på Gwen Stefani, hon gör alla grå dagar lite färgstarka!

Dagens önskan: JAG BEHÖVER INSTRUKTIONSBOKEN FÖR KARIN ÅRGÅNG 1981!Den behöver jag snabbt, hihi!Sen önskar jag att bilkörningen ska sluta uppta halva mitt liv och tankeverksamhet, huga!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

men pullan då.
snart har du det o då ska du få köra runt på gamla eremo.

Postat av: Karin

Eremo:Haha, köra runt med dig och leta bilskyltar eller?Det gjorde du så bra själv, haha!Jo,klart jag kör omkring med dig, bara jag får det där himla körkortet först....huga!

2007-02-09 @ 09:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback