Aprikosmage

Hade behandlingskonferens idag och på bordet stod en skål torkade aprikoser, det är gott mina vänner. Lite väl gott kanske,jag tryckte i mig halva skålen. Resultatet är en grymt uppsvullen mage, hård som en ballong som gör jävligt ont.Tji fick jag för att jag var så åpen. Men det var gott så länge det inte blev några konsekvenser!Nu är det mindre kul för det kniper verkligen, ajsan aj!

Det var för alla er som var intresserade om min magstatus. Tack!

Kvällen ska ägnas åt småplock, sortering av viktiga papper (då jag är viktig) och kolla på tv.....vilken spännande kväll va?Vifta med intresseflaggorna, ett tu tre!!!

Tjingeling!

X

Kommentarer
Postat av: Abdulvanja

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback