A moment please

Idag vill jag passa på att använda min blogg som en gratulations portal, Min kära vän S fyller hela 26 år idag. Jag vet att hon läser min bloggis så HIPP HIPP HURRA till mina kära vän!En fin tårta förtjänar du en dag som denna och nu går det bara nedför, håll i hatten vi är på väg att bli gammeltackor!Men vi ska gört med dignity and pride!Aiiight?

Idag är det även fettisdagen, den kan man också fira om man gillar semlor. Det gör inte jag så värst mycket så tänker således inte äta någon semla. Har faktiskt inte ätit någon semla i år, gillar inte mandelmassa så då får det vara en utan sånt snusk. Dagens namn säger ju en hel del om vad man stoppar i sig, FETT tisdagen (ett T för mycket men hey) eller FETTIS DAGEN!De har ju sålt semlor här i Götet sen innan jul så hela vitsen med en dag för det känns ju lite halv trist. Tänk om man började sälja påskägg på hösten, julgodis i sommaren och sätta upp midsommarstänger i vintern. Det är ingen ordning och reda, jag säger bara det var bättre förr!Dagens ungdom borde veta hut! Haha....

Hugaligen, tandläkaren kallar snart, jag är så himla nervös....sen åker jag la till jobbet med hundra ton bedövning i käften. Får ju inte vara påverkad av något där,jag kanske får blåsa i alkometern innan jag blir insläppt  =)

Ha en braig dag!!!

X

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! Jag känner mig väldigt gammal idag, lite stel i kroppen och sånt, och knäna förstås... Men det blir väl så när man blir äldre, snart är det bara hemmet kvar att se fram emot..haha

2007-02-20 @ 11:34:49
Postat av: Karin

Sara: ja, nu går det bara utför och snart är vi alla rullstolsburna pga ålderskrämpor!Lika bra att kolla upp bra hem nu...

2007-02-20 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback