Tok tok!

Måndag, inte långt kvar nu innan jag blir en kontorsråtta igen (eller ja jobbråtta kanske). Börjar nog få en klump i magen, för det känns ändå lite vemodigt att börja jobba igen. Men vad är väl en bal på slottet? Jag får se framemot nästa år då man får en lång och skön semester igen. Kanske dumt att börja syssla med betald semester, innan visste man ju inte vad man gick miste om nu har man fått smak på livet så att säga =)

Helgen har varit tokigt rolig. Festivalen på en ö i Nora var helball. Roligt att umgås med hela syskonskaran (även om det blev bortfall på 33% efter en stund). Det var lite tonårskänsla att häcka på en ö med en ljummen öl i handen med ett stort bestånd drägg. Jag har även hunnit umgås med två gamla vänner, lekt med los familios och sett Örebro bli så fruktansvärt utklassade på Behrn arena av AIK. Hej hej, vad mycket skoj på en och samma gång!

Nu sitter jag här laddad för ännu en dag. Idag ska jag spendera tid med min kära farmor och sen får jag nog hinna med en och annan fika igen innan jag drar vidare mot söderns fröjd. Jag saknar Göteborg nu, jag saknar min äckliga lya, jag saknar alla vänner, jag saknar ljudet  från spårvagnen och den goa breda dialekten.  Jasg har ju bara varit borta i två veckor men att komma hem imorgon ska bli riktigt skönt! Att jag har hittat hem är glasklart these days...

X

Kommentarer
Postat av: Goa Gubbar

Götlaborg, du e la go äna ;)

2007-08-20 @ 20:50:56
Postat av: sara

Göteborg saknar dig också och tycker att det är på tiden att du kommer hem...Jag med förresten

2007-08-21 @ 06:43:34
Postat av: Karin

Goa gubbar: Du, den e gooo den. Götlaborg e ju goa grejer så det blir la äna bra!
Sara: Ja, jag saknar ju dig med men snart ses vi ju vännen!det blir så kul, då ska det uppdateras om allt. Din graviditet och allt det, haha. Tror minsann ni varit på Måns igen, eller?Kram

2007-08-21 @ 11:38:27
Postat av: Lukas Podolski

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback