Thank u for the kaffe!

Ja, sista kvällen med gänget var ju igår. Alltså sista kvällen i Örebröd. Jag hade en mysig kväll med fika med min storebror först. Fan, han är en stabil kille och vi har väldigt kul ihop, det inser man ju såhär på old days! Sen träffade jag en gammal räv, Kepsen kan vi kalla honom. Det var trevligt då vi numera sysslar med en vänskaps uppstyrning (som om det var så mycket mer vet jag icke men u get the pic). Vi fikade och drack öl, två öl gjorde faktiskt susen för jag blev lite lätt onykter. Jag insåg det nog inte förrän jag började fippla med någon telefon på Pressbyrån och bussen hem hade jag hur kul som helst åt väldigt lite. Det är vad jag kallar kvalitetsfylla. Vid 23.00 tiden kom huvudvärken, så kul var det, haha. Ja, jag säger då det. det är åldern som kommer krypande!

Jo men visst. Nu är jag på ett konstigt sätt helt pirrig i kroppen, jag ska ju åka hem idag =) Det jag kommer hem till är en sunkig lägenhet i en förort, ingen mat i kylskåpet och säkerligen regn, för i Gbgregnar det ju jämt som vi alla vet. Mycket att se framemot kan man ju tycka men fan, det ska bli så gott att komma hem, tjiihoooooo! Så everybody in Götlaborg, snart är jag hemma och då ska vi leka. Dag och natt för bövelen!Och kanske ännu mer, hihi!

Pratade med jobbet också, de sa att de saknade mig så nu känns det till och med kul att få gå till jobbet imorgon, börjar lite delight med 10-16.30, tack för kaffet!Jag saknar ju de med nu när jag tänker på det...

Nu så, dags att packa ihop sig och sitt, nästa gång så hörs vi från Götet!!!Hej då la så länge!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback