Tacksamhets SM

Vilken härlig fredag och början på lördag i den härliga staden Örebröd. Det har varit mycket goa skratt och ämnen som avhandlades både med familj och min älskade vän Hyllan. Att komma hem gör jag inte så ofta, sist jag var hemma var i april och det känns. Jag njuter mer än någonsin att umgås med min kära mamma, pappa, syskon, farmor och de få vänner jag har kvar här. Jag är väldigt glad att vara den jag är för tillfället och det känns från botten av mitt hjärta. Ibland översköljs jag av tacksamhet för det jag har och det gjorde jag igår. Så tack säger jag =)

Måste ju få dela med mig en go bit från igår. Min farmor är för söt. Hon ville att vi skulle titta på Särk ihop. Jag var allt lite konfunderad över vad det var för något Det visade sig att filmen hon tänkte på var Shrek. Detta ledde till en liten uttalsskola a la Karin. Resultatet var dock inte så lyckat men vi försökte ivf!

Nu ska det hängas lite hemma, sen blir det festival ute på en ö i Nora med mina två osnutna bröder, det är så tokigt så. Kommer nog träffa en massa gamla rävar och vänner från back in the days...

Återkommer med rapport =)

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Hyllan är glad över att du tittar hemåt ibland o att du vill hänga med henne trots att hyllan upplevs mindre o längre ner?!?! W H A T!?

Postat av: Karin

Eremo: Ja, den är inte sig lik men ändå lika fin =) Jag skulle aldrig byta din hylla mot nån annans, okej? Du måste ha gått ner i vikt, för mindre va den...Längre ner va den nog bara i just den tröjan, right?STOR KRAM!

2007-08-20 @ 11:19:34
Postat av: eremo

Särk 2 visas på tv i helgen tror jag!!
:)
Puss

2007-08-21 @ 05:57:59
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Ojsan, särk 2, den du!Den får man ju se då, haha...Puss

2007-08-21 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback