Such a brat!

Ja Örebro är officiellt ännu en gång sist i allsvenskan. En riktigt dålig match om ni frågar mig. Jag förstår inte riktigt hur ÖSK tänker och som min vän sa, jag hade spelat bättre fotboll. Tyvärr ligger det något i det!

Anyway, efter matchen så skulle M och J bara slinka in på Burger king och köpa lite food innan hemfärd.

Det tog cirka 35 minuter innan de fått sin mat, det är ju fan längre än på en riktig restaurang. Egentligen skulle man ju bara gått men då kommer envisheten fram, haha. Så de väntade vackert medan jag och S satt och svor och pratade illa om BK, mycket moget jag vet.

Sen när de väl fått sin matdjävul hade J inte fått någon ost på sin burgare...
Ja, vad är detta att blogga om och hur viktigt är detta för världsfreden? Inte alls viktigt men igår var det upprörda känslor, haha!Nu när jag skriver det ser jag hur löjligt det låter....

Så nu ska jag styra  upp lite världsfred, sluta vara en sån brat som inte uppskattar vad jag har och bojkotta BK och andra otäcka företag!!!Klara. färdiga gåååååååååå!

Hepp hepp!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback