Stieg Larssons mästerverk

Jag tror jag ska bli lika paranoid och konspirationstänkande som Mikael Blomkvist och Lisbeth Salander i Stieg Larssons böcker. För det första verkar det vara far more som händer i deras liv än i mitt, tänk att leva sådär actionladdat varje dag (vilken dröm). För det andra har jag alltid velat vara sådär clever och klura ut sånt som bara de kan! De är så skärpta och jag känner mig nästan lite efter tåget om man så säger....Fan, det börjar dra ihop sig, bara 200 sidor kvar, herre min gud!

Så från och med nu är paranoja mitt ledord =)

Hmmmm, är min blogg avlyssnad månne? Ska forska i det hela nu (hur kan en blogg va avlyssnad undrar ni men jag ska forska i det med)...

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback