Shot e gott!

Tjena Bettan, vilken rolig kväll!!!

Mycket trevligt sällskap, mycket god dricka och mycket dans. Det är nog ett bra recept på en rolig kväll tänker jag och så blev det igår. Jättekul hade jag. Jag måste rekomendera en pub i Götet som vi var på igår som var väldigt trevlig och hade supernajsiga priser med. Två shots för 30 kronor, förstå att man blev glad i humöret  =) Stället heter Flying barrel och ligger på en sidgata från Avenyn, stabilt ställe säger jag!!!Så armen i vinkeln säger jag. Passar alla åldrar och är verkligen en mysig engelsk pub!!!Sen tog vi såklart en sväng om på dingon och dansa rumpan av oss. Dansa rumpan av sig i högklackat är inte lätt men det går med övning.

Efter den sedvanliga hälsomaten (kebabtallrik på natten är nästan en nobelpristagare enligt mig) så åkte jag gladeligen hem. Trött och sugen på att sova...

Idag lyser solen så gott och jag ska iväg och spela brännboll. Var inte igår vill jag lova, men det ska bli kul, jag har värmt upp och är redo. Kommer nog bli en blodig kamp om jag känner mina vänner rätt, hehe...sen blir det grillning. Fan vad gott det är med SVENSK SOMMAR!!!Me love me love!


Kommentarer
Postat av: Linda

Inga salta pommes? ;)

Postat av: Karin

Linda-sara: nej,jagt stod över de denna gången,haha...men med dig, alltid salta pommes...

2007-08-05 @ 21:11:35
Postat av: Maja.

fasiken vad billigt med två shot för 30!:D

2009-09-07 @ 11:56:25
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback