Shit Pommes frites!

Mitt nya word som används flitigt just nu. Både slagkraftigt och käckt. Me like, me like!

Ordet beskriver även Stieg larssons nya bok Luftslottet som sprängdes himla bra. Shit Pommes frites vad bra den är. Jag läste 100 sidor på tåget och det enda jag vill nu är att fortsätta, hur ska det sluta?Hur ska han klara ut alla dessa dumheter? (Jag vill alltså inte ha svaren på min blogg nu, jag är nyfiken!).

För er som icke läst Stieg Larssons första böcker, gört nu!Så satans i gatans bra!

Så nu tänker jag lägga mig, läsa och begrunda faktumet att jag börjar jobba imorgon, hepp hepp!

X

Kommentarer
Postat av: sälen

jag tycker bättre om den kortare formen shirt pommes....

2007-08-21 @ 23:21:00
Postat av: Linda-Sara

Let me tell you hur den slutar gullet... ;)

Postat av: Karin

Sälen: ja, så kan man med förkorta det hela...hmmmmm, tåls att tänkas på!
Linda-sara: Du, det ska du rakt inte gö!!!Haha...jag tror dock jag vet hur den slutar, lyckligt, hehe...

2007-08-23 @ 07:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback