Packa...d

Jag tycker det är svårt, att veta hur mycket och hur ofta man ska smörja in sig. Jag smörjde mig nogrannt imorse och bättre sen under dagen på. Men ändå är jag röd som en hummer på min mage och ansiktet har färgen av ketchup. Jag tycker det känns lite si så där men kanske har det att göra med att jag är väldigt ljus i hyn. Får helt enkelt doppa mig själv i solskyddsfaktor 352652, då borde jag ju icke bränna mig...

Känner mig sådär lagom bränd i huvudet med efter sol och bad idag. det är en go trötthet dock. Nu försöker jag samla mig själv så jag kan packa lite inför min Roadtrip som börjar imorgon. Egentligen är det inte mycket till roadtrip, jag ska ju flyga och åka tåg men jag ska ju till många ställen (Umeå, Sthlm och Örebröd). Att packa är som jag nämnt tidigare än konst som jag inte riktigt behärskar. Har redan lagt fram tonvis med kläder och har inte ens tvättat kläderna jag vanligtvis använder. Borde gå en kurs i packteknik =)

Nej, nu ska hummern göra lite nytta!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback