Ooooh, happy days

Glädjen är tillbaka i min själ för solen är ju som sagt var tillbaka. Jag ska ha en heldag på beachen och steka mig (dock med solskyddsfaktor, jag vill icke bli en cancerpinne) och detta har jag längtat efter i dagarna hundra.

Ja, jag känner mig bra lättlurad ibland, bara solen visar sig så är jag på det allra gladaste humöret och älskar livet mer än nånsin, hihi. Det är allt lite bra att vara så här dum och tro att vädret är lösningen på världens alla problem =)

Men nu ska jag icke vara sån, nu får man njuta när solen finns hos oss, det ska ju bli mulet senare i veckan här nere i söder ivf. Då befinner jag mig dock i exotiska sommarparadiset Umeå, så jag behöver inte oroa mig ju, för i Umåe är det sol jämt, det vet ju alla...

Ha en go dag i solen!!!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Njuuuut! :) Och, Norrland brukart vara solsäkert. Det är kalasväder i Luleå nu iaf. :)

Postat av: Karin

Linda-sara: Ja, om man får sol nånstans är det la norr ut denna sommar ivf, hihi!

2007-08-06 @ 17:18:50
Postat av: Melvinjenny

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 08:37:56
URL: http://melvinjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback