Multi skills...

Idag fick jag hem en tidtabell över Göteborgstrafikens nya hösttabell...

Den är på över 600 sidor, trevlig läsning kan man tänka sig. Det är inte direkt en tidtabell man lägger ned i handväskan...så just nu håller jag på med ett stort klipp och klistra projekt som ska leda till en slimmad liten version av det hela =) Ibland har jag mina bright moments och idag tror jag att jag har ett sådant.

Samtidigt som detta spektakel tvättar jag och blev just vansinnig nere i tvättstugan!Jag har tvättat 3 maskiner och skulle hänga upp tvätten i torkskåpet. Hängde upp all tvätt och när jag skulle sätta igång skåpet upptäckte jag att vridreglaget som du sätter på tiden för torkslåpet var borta. Det betyder att det gick inte att få igång skåphelvetet! Jag bir skogs och oxtokig!!!Så nu är min lägenhet full med tvätt och en arg Karin...

Samtidigt som jag klipper och klistrar, är arg över min tvätt försöker jag även äta frukost och läsa min bok. det är vad jag kallar Multi skills, jag kan g.öra så mycket saker samtidigt, hepp hepp!

Solen lyser ju ivf, haha!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback