Hellooooo!

Hejsan hopp, nu är det allt dags för en liten update här från Västerbotten!

Jag har det helt grymt bra och det är skönt att vara lite bortrest, K tar så bra hand om mig och Umeå är en himla käck stad. Vi har badat, solat, kollat på beachvolley boll (killarna som spelar alltså,hehe), tittat på film, snackat skit, varit på stor mässa, ätit renkebab och tokat en hel massa mer och mer tok kommer det bli...

Åh, solen är här och har varit här sen jag kom till Umeå. Därför finns det ingen tid att spilla, jag och solen måste umgås innan han lämnar mig igen...

Hoppas alla har det bra i solen, njut nu, för snart är han borta igen!!!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Det låter skönt du gumman! I say Norrland rockar! (Ibland.)

Postat av: Karin

Linda-sara: Ja, Norrland rockar rätt fett om du frågar moi, hihi

2007-08-12 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback