Halvkylig relation

Vet inte var alla mina läsare tog vägen men borta är de, haha...

Kanske är det för jag själv har minskat mitt intresse för bloggen, trist men sant. Jag vet att jag och min blogg har en svacka och kommer hitta varandra igen men tills dess får vår relation vara lite halv kylig. Jag bloggar rätt mycket ändå för att ha en kylig relation iofs...hihi.

Idag har Sverige gått miste om hundra medaljer som vi egentligen skulle ha, det är lite torrt tycker jag. Vi har allt haft lite otur överlag om ni frågar mig...men, ja det gör ju ingen, haha!

Nu ska jag äta lite, min mager skriker maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

med hösten kommer du snart igen. Det är så här det ska kännas efter semestern. Du vänjer dig säkert om typ 20 år ska du se eller 45.... jag vet inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback