Glad och belåten!

Är riktigt nöjd och belåten efter min dag. Allt rullade på så himla lätt. Att köpa present är vanligtvis väldigt ångestskapande för mig, jag får en väldans massa funderingar om människan som får den kommer gilla den. Idag gick det dock väldigt smidigt och vi var klara på mindre än två timmar. Två presenter på två timmar, bra jobbat =)

Jag har just kommit hem från en storhandling med S och J, ja skriv upp att det var trevligt! Jag säger bara Willys och ÖB sen är saken klappad och klar. Någr aav mina fynd; Dödskalleservetter 7 kronor paketet, Fullkorns spaghetti 7.90, Bacon 7 kronor och hårspray 19 kronor (om någon är intresserad kan jag även skicka mitt kvitto,hihi). Vilka fynd säger jag, shit pommesfrites! Jag är mycket nöjd...

Tror det var första gången sen Gustav Vasa tog sin skida och åkte en sväng som jag storhandlat!

Hepp hepp, nu ska jag göra något jag inte heller gjort å länge, laga mat =)


Kommentarer
Postat av: sara

Ja, det var en nice shoppingrunda. Mkt för pengarna blev det iaf och lasagnen blev mkt god!

2007-08-30 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback