Fy så äckligt!

Oj, jag glömde och berätta om en rolig grej som hände igår vid badet. Det var några ärtiga flickor som låg brevid oss och solade. De kanske var runt 15 års åldern sådär. När de tre tjejerna kommer tillbaka från badet säger den ena högt ocht tydligt (hon kan ha kollat åt vårat håll,hihi, för jag var ju blek som ett torskblock)

"Alltså titta, gud vad mycket vita människor det finns här på stranden, det är ju helt äckligt alltså."

Vissa kids har det bra, behöver inte jobba och kan jobba på sin solbränna hela sommaren.....hihi!

Nu är det dags att göra de sista ärendena innan min big trip. Jag har fjärilar i magen faktiskt. dels för flygningen och sen ska det bli sååååå kuuuuuuuuul!!!!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Eeeevil!

Postat av: Moster

Du å erik verkar ha en del gemensamt. Efter två veckor i Grekland såg man en viss nyansskillnad mellan vaderna och låren på honom. Och då skall man
komma ihåg att han alridrig under hela sitt trettonåriga liv har exponerat låren för sol.....

2007-08-09 @ 22:21:41
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Linda-sara: ja, dagens ungdom, jag säger då det
Moster: Hihi, ja vi är ju släkt så vi är allt mer lika än vad man kan tro...

2007-08-12 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback