Free like a flying demon..eller nåt!

Imorse när jag vaknade var min första tanke: ooooh, vilken härlig dröm, den här måste jag komma ihåg så jag kan berätta för alla. Nu kommer jag inte ihåg någonting, varken vad den handlade om eller vilka som var med i drömmen. Det enda jag vet att jag vaknade på gott humör, hihi!

Idag är jag ledig och det är gott!Jag säger som E-type en gång sa, jag är fri som en flygande demon. Kloka ord från en klok man. På lediga dagar ska det alltid göras en hel massor, inget undantag idag. Bilar ska köras, presenter ska inköpas, en outfit för 25-års festen på lördag ska planeras, en liten söt bebis ska kramas, vänner ska träffas och ska kramas och andra bilar ska köras. Så huga huga fäbodstuga, ingen vila och ingen ro!!!

Det är verkligen att lägga i femmans växel och köra, full fart framåt!!!

X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback