Dementerar alla rykten...

Tänk vad tokigt det kan bli, dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Förutom allt det roliga jag skulle göra fick jag nog göra något ännu roligare. Passa lilla hjärtat E. Det var längesen vi hängde och hon var på sitt allra bästa humör den lilla sötnosen =) Så har varit en mycket härlig och mysig dag med alla inblandade!!!Är dock gnutrött, tror det är jetlagen från att komma från norr hit till söder...måste vara det....eller så är det bara jag som kommit in i dåliga vanor men det känns inte lika kul att tänka på...

Sen vill jag dementera vissa rykten som figuerar om vissa graviditeter, de är inte sanna!!!Det var ett skämt, bara så alla vet det nu,hihi (angående en kommentar jag skrivit lite skämtsamt)...men jag fick dock reda på en annan glad nyhet. En av mina fröknar i vänskapskretsen är nu bortlovad, ja hon är förlovad. Jag blir så glad!!!Så snart får man nog ränna på bröllop som en annan bajsar!!!

På tal om att bajsa, nu ska jag äta lite, som sen blir bajs...Hmmmmmm.... (moget Karin, mycket moget)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback