What a wonderful world....

Finns det något bättre än svensk solig höst?Jag har inte varit hemma i Sverige och få uppleva sådan här härlig höst på två år då jag varit i Australien. Nu kan jag bara säga att den här delen av hösten är helt underbar. Man klär på sig lite mer, man gosar med ljus och njuter av solen. Det är så vackert när löven faller och är i alla möjliga färger. Ja, jag är sagolikt lycklig nu när jag går ut.....(Ja, sen har det la inte varit så här varmt sen jesus gick på vatten men men)

men den lyckan varar inte länge, för snart är det snorkallt, snoret fryser och man deppar ned sig hemma i stugan.....så jag får njuta medan jag kan =)

Helgen är här och det känns i luften, bara en lugn och rofylld stämning här hemma. Bee har åkt in till stan för att sigh seea lite, så jag får lite tid för mig själv, känns skönt. Är lite påfrestande att inte få vara själv alla gånger men snart åker han och ja, det är ju kul att han är här!Så idag så blir det lugnt, jag ska träffa M och shoppa en birthday pressie till en annan M som har födelsedagsfest ikväll. Så det blir liv i luckan idag igen, mitt liv är en stor fest just nu, haha.Men det känns stabilt faktiskt, jag tycker om att umgås med mina nära och kära och fest är alltid kul då får man umgås med nytt folk med, dubbelt kul!!!

Så det kommer nog bli stabilt läge tror jag, yay!Måste äta lite frulle nu, tok....min mage ropar......koooooooom ostmacka...........kooooooooom apelsinjuice.................................

Dagens låttips: Angels and airwaves- It hurts + Jag börjar nog bli tjatig men på allvar, New found glorys nya, helt otrolig!

 "And u smell like how angels ought to smell"
NFG-hold my hand

X



Kommentarer
Postat av: Linda

Det later helt sagolikt med host! Forstar hur du kanner, detta blir min andra host utomlands nu. Men nasta host, da jaklar! Da blir det supermys med tekoppen i hogsta hugg! Kramis. :)

Postat av: Thenews24

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-12-08 @ 08:54:06
URL: http://www.thenews24.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback