Trött som en urvattnad gurka....

Nu börjar snart desperata husfruar som jag allt tänkte titta på men måste ändå skriva några rader.

Att träffa Bee var himla trevligt, vi har lika kul som vi hade i Australien. han är väldigt lätt att umgås med och vi skrattar mycket. Så det var upplyftande måste jag säga. Så jag tog honom en runda around the city of Göteborg och visade alla sevärdheter; Poseidon, Avenyn, Babar (2 för 1), dancing dingo =), vasagatan, Alla uteställen, bältespännareparken, operan, hamnen...Ja, lite av varje helt enkelt. Stabilt läge kan man säga....

Sen tog vi en fika och pratade lite mer, nice!

Fast sen blev jag så trött att jag åkte hem. Ja jag lämnade ju inte honom till ödet men jag packade ihop verksamheten så att säga, hihi!Nu sitter jag här,trött!

Fan, det tar på krafterna att behöva vara trevlig på kvällarna =)

Gonattis

X

Kommentarer
Postat av: sara

vad är grejen med brynäs?? Dom gör ju inget annat än vinner..världen är upp och ner, det finns ingen annan förklaring.. Förresten är det bara tre dagar kvar, sen är du gammal som vi andra.. Kram kram!

2006-10-03 @ 21:56:01
Postat av: Karin

Sara: Världs ordningen är bra just nu när det gäller Brynäs, yay!så här ska det alltid vara. Snart är jag tant, beställt en rullator nu, hihi!

2006-10-04 @ 06:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback