Totalt jävla mörker....

Ja, nu är det fan kolsvart ute, detta gick lite fort för mig. kan vi spola tillbaka lite. kan vi ta Augusti igen och sen fortsätta igenom hela september och oktober....jag hann knappt blinka och sen var vi här, tok!

Ja, än känns det inte jobbigt med mörkret, pratar just nu på msn med Tristan från Melbourne, där är det sommar full on. Och om jag känner mig själv så kommer jag vara trött på detta om en vecka, jag har typ redan bloggat om det miljoner gånger, måste betyda att mörkret har en effekt på mig.....inte bra...

Idag är det en ny spännande arbetsdag, ja nu är det som sagt var cirkus cirkör på jobbet så alltid lika spännande att kliva in genom dörren, haha!Får se vilka nyheter som möter mig idag!

Så dags att trava ut i regnet med mina söta som gummistövlar, tok!


Kärlek.....<3

Dagens låttips: Why does it always rain on me-Travis

X

Kommentarer
Postat av: eremo

eeey kvinna!
skicka den låten till mig ikväll.
det är en order!
:)

2006-10-31 @ 16:28:27
Postat av: Anonym

Eremo: Vännen, var icke så brutal....men ja, om du är online så ska du få låten av moi!

2006-10-31 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback