Tillbaka i skolbänken

dagen flöt på bra på jobbet, fick en massa gjort och känner mig fit for fight igen!Klumpen är borta och tror det så kommer vara till torsdag men då kommer det nog vara mer av en nervositet grej, tok....

Mötte upp J och det är ju alltid trevligt, vi härjade runt lite inna  vi gick på föreläsningen "kan Batman vara rosa"? Det var en doktorand som håller på med forskning på två förskolor om genus och om hur killar konstruerar sin maskulinitet!Väldigt spännande faktiskt även om det var konstigt att sitta i en föreläsningssal. Kändes precis som förr, hihi....var ju dock inte så längesen man satt där själv men ändå!

Kollade just på desperata husfruar och nu tror jag att jag ska sussa, eller lägga mig. Har börjat läsa en helt otroligt gripande bok (borde egentligen läsa lättsmälta saker men fiska upp denna på jobbet). Den handlar om en flicka som rent ut sagt mår jävligt dåligt för att uttrycka mig lite lätt plumpt. Den heter
Vingklippt  ängel av Berny Pålsson. Köp den eller låna den är mitt råd.. som sagt var, jag borde läsa böcker som gör att jag får tänka på annat än elände.....

Nu ska jag hicka en liten stund för började just med det, lyssna på en eller två glada låtar....

God natt!

Dagens låttips: Nine days- Wanna Be

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback