Tiden går....

Då var det måndag igen och jag fattar inte var min tid tar vägen. Jag tycker knappt man hinner bliinka så är det fredag eftermiddag, hepp hepp. På ett sätt är det ju skönt att tiden går fort men på ett annat sätt lite stressande. Så mycket man ska hinna med och så lite man hinner med, hihi.....

men nu är det ivf måndag morgon, jag har sovit en massa timmar, sagt farväl till Bee och äter nu frukost. Jag har alltså hunnit med mycket för att klockan är ju inte ens åtta, tok! Ser framemot bussresan till jobbet, den är lite som en reflekterande process, då kan man fundelura lite på hur helgen varit och så.....

Igår fick jag ett roligt samtal som jag längtat efter, så är glad,yayHoppas veckan blir lika trevlig som helgen!

Dags att jobba lite, någon måste ju ställa maten på bordet här hemma med!

Morgonens låttips: Incubus- Echo, lagom soft på morgonen......

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback