Stadsmissionen rockar raggsocka!

Gomorron!

Det är så himla käckt, jag hade en massa kläder, böcker och bråte av olika slag som jag inte ville ha. Ett samtal till Stadsmissionen förra veckan och så kom de idag. Hur grymt är inte det?Jag vill bli av med saker, de vill ha saker. Asgott, så nu är min villa tom på pappkassar med prylar. Jag är mycket nöjd, för nu känns det som min lägenhet kan bli finast av de finaste (gud, jag vet att jag tjatar men jag är så saligt lycklig över mitt hem). Så idag ska jag städa lite tänkte jag.

Väldigt sällan jag har en ledig dag och inte har något inplanerat alls, känns gott som fan. Så idag ska jag typ göra inget hela dagen och sen ikväll ska jag leka med min kära vän  och kompanjon K svart, ska bli gott,. Vi ses alldeles för sällan. Så det blir nice måste jag säga....=) Har en lista på kokning också, den kan jag ju göra klar på min lediga dag, hehe.....så det kommer säkert några briljanta tankar från mig idag!

Dagens låttips: Lostprophets-Rooftops, rocka rocka!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback