Städeli städ och Amerikansk alternativ rock....

Onsdag, ledig dag för moi, gott mos. Dagen innehåller städ just nu, tvätt, sen ska jag möte upp Bee och vi ska turista lite, tror det blir picasso utställning, världskulturmuseum och sen eventuellt en fästning eller två!I Australien där han kommer ifrån har de inga gamla saker för landet e ju bara 150 år, tok!Så nu, dags att titta på gamla prylar, så vi kanske åker till Marstrand eller Kungälv och glurrar på något bygge!

Jag håller just nu på att packa upp presenter från festen, blir så fint här hemma (hur ofta säger jag det?) Jag lovade mammsen att lägga ut bilder på de nya gardinerna och kuddarna som hon knåpat ihop, så det kommer snart, håll till godo......=)

Ja, jag är en sucker för sån dära Amerikansk alternativ rock som min vän M säger, hihi. Jag själv vill nog kalla de bubbelgum rock. Sån där rock som får en att vilja dansa och sjunga med högt!Favoriter är New found glory, Blink 182, Good Charlotte och Lit. New found Glory har kommit ut med sin nya skiva coming home...och jesus!Den kan jag rekomendera till städning. HÖG VOLYM och away we go, mitt hem börjar bli rent och fint.

Ska snart ta fram min dammsugare Dirty D (namngiven efter förre ägaren) och dammsuga loss här hemma med, sen ni!

Dagens låttips: New found glory- Coming home, alltså skivan!

May the force be with you....

X


Kommentarer
Postat av: sara

supersnyggt med gardinerna.. och bra namn på dammsugaren, passar ju perfekt..hihi. Kram kram

2006-10-11 @ 10:46:10
Postat av: sara

supersnyggt med gardinerna.. och bra namn på dammsugaren, passar ju perfekt..hihi. Kram kram

2006-10-11 @ 10:46:10
Postat av: Konstapeln

Hej hopp!!
Ett mycket talande namn. Måste ringas snart, vill ju höra allt om ferren. Puss på dig!

2006-10-11 @ 19:36:17
Postat av: Gunnarkarine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback