Som en hemmafru....

Herre min jesus, nu ni! jag har verkligen varit som en hemmafru, alltså en sådan hemmafru som faktiskt gör något och inte bara skapar drama på Tv, hihi....

Städat min lya, så nu sitter jag här med våta golv och väntar på att de ska torka. Mitt palats är ju inte så stort men det är ändå mer än vad man tror, fan jag undrar hur det kan bli skitigt så snabbt?Städade ju förra veckan men det är redan smutsigt, tok tok. kan det vara så att jag har några tomtar som kommer på besök och smutsar ned....

det får mig osökt att tänka på
trolltyg i tomteskogen ,hihi.....

"Bränn bränn bränn"

den måste kvala in som en av de bästa barnfilmerna som finns, haha....

Hur som, jag ska fortsätta på min husliga bana och tvätta om en timme!Lika bra när man väl håller på, sen kommer mitt palats glittra och glimma....

I be back......

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback