Soliga dagar

Ja, nu är jag tillbaka från min expedtion, trodde aldrig jag skulle klara den med tanke på hur jag mådde i början men nu så!Känner mig väldigt pigg och fräsch. Min familj och jag åkte till Kvarntorpshögen, det är en svavelhög utanför Kumla som har en massa konst på sig, jättehäftigt faktiskt. Jag lägger ut bilder imorgon om det låter weird. Både jag och min lillebror var lite lagom bakis och trodde detta skulle bli det sista vi gjorde men gud vad fel vi hade. Frisk luft var verkligen lösningen på vår slitenhet. Solen sken och även om det var kallt var det så där mysigt kallt. Det enda som hade kunnat bli bättre hade varit en termos varm choklad!Ja, jag visar bilder imöra....känner verkligen ett inre lugn efter denna lilla trippen!

Ja, ska vi tala lite om gårdagens utgång då. Ja, Örebro. vad ska man säga. Vi var ett glatt gäng töser som festade till det igår, att träffas hemma hos M var gör mysigt. Vi drack goda drinkar med frukt, dansade, pratade och hade det allmänt trevligt. Det är så sällan man träffar Hyllan M, Konstapeln K och J och även Lillasystern I hade hittat dit. All good mate!Så det var trevligt. Kommer bilder på det med imöra, tjiihooooo!

Sen när vi kom ut sviktade Karins humör lite. Vi fick gå före i kön och slapp betala (Tack M och K för god charm) och det var gott med tanke på att det var kallt igår. Men musiken på detta dära stället, nej du. jag köper inte att man ska behöva dansa till jag känner en bot eller vad fan den nu heter. Rätt snabbt började jag ifrågasätta Örebros uteliv och under kvällen eskalerade min ilska genetmot Örebro. Vet inte varför men kände bara hallihalååååååå!Droppen blev ändå när några killar råkade putta till mig så jag spillde cider på en av de. De var inte i sällskap och började mucka och hälla cider på varann och andra runt. herre min jesus. Jag skulle ju såklart medla som jag alltid tror jag kan och då började en av killarna säga att jag skulle hålla mig utanför det hela.Då sa jag med lagom spydig röst. det kan inte vara roligt att bo i Örebro och det kan inte vara roligt att vara du överhuvudtaget!Sen gick jag.....blev så asigt förbannad. men stundtals hade jag kul, var ju kul att va ute med mina söta girls.....me like me like!

Sen när vi gick för att gå hem började vi prata med lite folk och det var trevlig, mingla utanför utestället var mycket trevligare enligt mig. Sen hookade jag upp med lillebror, han skjutsade hem mig och vi stekte ägg och snarra lite. På vägen hem träffade vi en barndomskompis till min lillebror, han hade gått och blivit supersnygg (dock lite ung, 85a men jag har ju en förkärlek för unga killar) så när vi kom hem kunde jag inte riktigt släppa det hela, pratade om honom konstant, haha.

Så det var en trevlig kväll trots min anger management problem, haha.....Örebro ska få en till chans men inte det stället, no no....not again. Jag dansar inte till Boten Anna...inte ens med alkohol i kroppen!

Nu kom vi just hem, jag ska lägga mig och vila innan maten.....Pappa lagar favvolaxen här , mumsen!!!

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Katariina

Låter som att ni hade en mycket trevlig kväll, trots tykna grabbar på krogen och skitmusik. Jag var så trött att jag kanppt kunde stå på bena efter allt flyttande. Kl 20:00 började fröken fnittra av trötthet och vid 22-tiden sussade jag mycket gott. Hade INTE orkat ut.... Synd dock att jag missade er.

2006-10-30 @ 14:14:42
Postat av: Karin

Katariina: ja, vi saknade dig allt, vi hade ju så kul sist vi gjorde Gbg osäkert, hihi. Men nästa gång du, då smäller det!Vi får ses här snart...=)

2006-10-30 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback