Sniglar

Alltså, varför är sniglar så himla äckliga?

Om jag skulle välja en sak som jag verkligen ogillar och blir äcklad av så är det sniglar, det är verkligen så äckligt!Jag vet inte varför men jag kan få kväljningar och må illa känslor när jag ser en snigel. På vägen till jobbet har det hela sommaren varit en massa sniglar, både döda och levande som ligger och äcklar sig.

Sen äter de på varann, hur kan man göra det?Tänk hur det skulle se ut om jag började äta på min granne?nej jag fattar ingenting...=)

Djupa tankar innan lunchen, är snorhungrig!

Maaaat!

X

Kommentarer
Postat av: big mama

va jag trodde att du var härdad när det gäller sniglar efter vår nattliga lilla promenad hem från tunellbanan i london. men ja ja...
'Nu e tant i Gävle och leker med far så det e trevligt... VI får mysa framför min dvd snart med fina actionfilmer. Kram på dig min lilla pärla

2006-10-16 @ 15:42:25
Postat av: Karin

Big mama:Ja, det xkan man tro men så e icke fallet, då såg jag de ju inte ivf, haha...hörde bara ljudet av kras, haha!lek lugnt hjärtat, ses snart!Kill bill blir det snart...=)

2006-10-16 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback