SJ ska ha smisk på stjärten!

Klockan är 00.27 när Jag rapporterar, tåget skulle vara i Öret halv åtta och jag skulle vara hemma i Götet vid strax efter tio.....

TRODDE JAG!

tåget kom tio minuter i nio till Öret, jag kom just hem till mig och lagom glad, haha....iofs hade jag en trevlig resa då jag hade sällskap på tåget av fröken A, så det var faktiskt inte så farligt men ändå. Jobb tidigt imöra och så känns ju mindre kul men men.....Tycker för övrigt att SJ ofta pysslar med såna tråkigheter som förseningar, varför då undrar jag?!? Känns som det bara är en waste of time, haha.....en sådan här försening var det längesen jag var med om.

Ja, nu är jag hemma, trött som en rädisa, kommer sussa gott i natt det vill jag lova!Är hur som helst jättemassa nöjd med min helg hemma i Öret, tagit det lugnt och umgåtts med kära och nära, tok!Så det är gott sinnelag här i ghettot,yay!

Så god natt till eder alla, blogglogg imöra med pigga inlägg!

Godnattkyss!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback