Rödvinsmun och trötthet

Tiihii, Karin är tillbaka i verkligheten.

Gårdagen var trevlig, mycket trevlig. Vi lagade vegetarisk lasange, tittade på idol och drack rödvin så vi fick rödvinsmun och tunga, tok!Det var väldigt trevligt hela saken. jag är ju inget big fan av rödvin, dricker det sällan men fick en flarra på min birthday och jag måste säga att jag var positivt överraskad. det var gott!Inte alls sånt där rödtjut som jag druckit förut. Mycket gott säger jag!Som sagt va enda nackdelen är att man blir så blå/röd kring mun och tunga,haha.....

K-M är verkligen någon som jag kan skratta och ha roligt med. Kändes väldigt avslappnat och mysigt. Skämten har kretsat mycket kring palsternacka =) Hur som helst, har varit gott mos trevligt!

Så nu sitter jag här lite trött, sov nog inte tillräckligt. Ska städa lägenheten nu och invänta nästa bunch of guests. Detta besök är M, M och E som kommer över på lite mat och trevligtheter,jag kommer knappt ha lämnat min lägenhet denna helg, hur tokigt som helt, haha..... men så e det, tok tok....

Idag är en viktig dag förresten, idag avgörs ÖSKs öde, ska de komma upp i allsvenskan eller kommer de behöva kvala? De har en tendens att alltid fucka upp det när det behövs....så jag är inte förhoppfull. Så nu vill jag att alla håller tummarna för att Brommapojkarna förlorara med 82-0 och att ÖSK kickar in 30-0, yay!Heja heja!

Hörs later on......

Dagens låttips: ja, dagen till ära får det nog bli Blur- Tender, fin låt ni!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback