Rise and shine!!!

Nu så, gladare miner i stugan!Har nog hämtat mig från chocken från igår, även om jag fortfarande är bitter. Men men, nu ska jag fokusera på det roliga och kuliga i mitt liv, typ min fest som går av stapeln ikväll. det kommer bli ass kicking fun säger jag! Det är de sista förberedelserna som ska styras upp idag och sen så, sen blir det att zippa en go drink och bara njuta av alla mina loved ones. Är så glad att det kommer så många, och inte bara det så många som jag tycker om på ett och samma ställe, Mums säger jag.

Så här på ålderns höst måste jag bara säga att jag är så glad för alla mina vänner, utan de är man inte mycket alltså. Jag är så jävla tacksam att folk står ut med en....=) Det finns fasen inte ord att säga vad ni är omtyckta. Så tack. Blev lite gråtmild så här, tror det kan vara spår av pms som spökar, tok tok!

Ja, dags att styra upp lyan, snart kommer bror nummer 1....=) Jag håller er informerade....TOK

Dagens låttips: Robbie Williams- A place to crash

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback