Ring ring, why dont u give me a call.....

Oj, klockan blev mycket och jag blev trötter. Jag skulle ju kura upp mig i sängen och kolla på tv men så blev det icke, jag blev med telefon, sen blev jag med telefon igen...så har pratat telefon i maraton känns det som...missade nästan desperata husfruar, då är det illa ju....tok. fast det gjorde inget, fick pratat med rara människor....

Brynäs vann för övrigt, märker att jag har en tendens att bara skriva när de vinner och inte de förlorar, det är ju dumt men ja ja....idag vann de ivf på sudden!So heja heja!

Nej, nu ska jag nog sussa, för här blir det fan inga barn gjorda...kommer det iofs inte bli någon annastans heller men men =)

Good nachten!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback