Revenge is a dish best served cold

Jag bestämde mig för att se Kil Bill ikväll, har nyligen köpt de på DVD för tycker de är så bra!Så nu är jag blodig i sinnet eller vad ska man säga?

Filmerna är otroligt bra även om det är lite väl mycket blod för min del, det sprutar ju bokstavligen mest hela tiden. Uma är grymmast i stan, hon ger verkligen ordet girl power en mening (även om jag inte förespråkar hennes våld!). Hon är snygg som fan med, även om det kanske är en ptitess. Ja, så måste nog se tvåan här i veckan med....

Så med lagom mycket våldkänslor i kroppen ska jag nu sussa, imorgon kommer jag hoppa upp med lätta steg till jobbet för att på vägen pyssla med lite martial arts, haha!

Goooo nattens!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback