Pigg, Piggelin!

Vaknade i i den kolsvarta natten. Fan, nu är det höst. det slog mig......Var så där lagom varmt i sängen och att ta de där stegen för att sätta ut fossingarna utanför sängen var svåra.

Nu sitter jag ivf här, trött och sugen på sängen men nu blir det jobb istället. Jag har fått tillbaka klumpen i magen för det som händer idag men jag ska vara grym idag, ta de med storm så de blir mållösa med min otroliga kunskap, haha....Nu ska grupp bli deras favorit och jag ska bli utnämnd till hertiginnan av braigheter!Peppar mig själv nu!Yay, heja heja kom igen nu Karin!!!

Sen blir det som sagt var Örebröd. Kommer hem vid halv åtta tror jag, då ska jag kila över till min stora stora bror ett slag och hänga. Mamma och pappa är inte hemma så de fiskar upp mig när de är på väg hem vid 21.30 sådär, ska bli kul att träffa los familios!Känns lite konstigt att åka hem när Lillebror flyttat ut med. Kommer vara tomt då han inte är där och är jobbig =)

Så nu lämnar jag in, jag skriver när jag är hemkommen!Så när jag skriver nästa gång är det en närkingsk blogg, så om det blir ett helt annan stil på mitt bloggande är det för jag är på annan plats =)

Den tidiga morgonstundens låttips: Sverige-Kent. Skön musik på morgonen!Jag gillar inte Kent alls men denna här är så bra, jag har fastnat i en spellista som är så grymt bra förresten....tok!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback