Päron, önskelistor och extreme makeover!

Nu så, nu är mamman och pappan utflugna, har varit kul att ha de här även om jag bor i en skolåda. Man har liksom inte mycket space. Men det har gått bra ivf. Idag har vi borrat upp bord, speglar, tavlor och lite så....nu är mitt hem nästan ett hem. Vilket känns stabilt. Mamma och jag köpte tyg med så hon ska sy gardiner till köket och vardagsrummet och matchande kuddar. Får det nästa helg. Så kommer bli såååå fiiiiint när allt e klart!!!

Ja, nu är det ju så att en viss fröken fräken fyller 25 år nästa vecka, TOK. Det är alltså jag om någon undrar vem denna fröken är. T föreslog att jag skulle lägga ut en liten önskelista här så det gör jag. Nu kanske inte alla som ska på festen läser denna men men. Även ni som inte känner mig får gärna ge mig presenter =)

Jag önskar mig:

* Morgonrock
* Fred på jorden
* Böcker
* En palm (alltså vet inte var denna skulle få plats men jag vill ha en ändå, hihi)
* Fina saker till mitt hem
* Kärlek, vänskap och solidaritet
* Fina smycken
*Roliga upplevelser (its up to u what it is mate!)
* Vattenkokare
* Stavmixer

ja, det va nog det, jag har ingen aning vad jag ska önska mig men nåt har ni nu....

X


Kommentarer
Postat av: Faster

Nu har dina föräldrar även lämnat oss för vidare färd mot hemstaden! Fint att de hjälpte dig med skruvandet:)

2006-10-01 @ 17:07:52
Postat av: Johanna

Jag tycker att Ts idé om en önskelista var väldigt bra. Det känns väldigt vuxet och organiserat, du fyller ju ändå 25....Ses jätte snart!! Puss

2006-10-01 @ 17:36:01
Postat av: Karin

Moster: Du är fortfarande min moster,glöm icke det, hihi!ja, min mor och far är klippor, annat kan man icke säga!det blev så fint och det har jag de att tacka för. Hoppas ni hade trevligt med fika! kram

2006-10-01 @ 19:30:10
Postat av: Moster

Jag är verkligen en dålig määniska. nu har jag skrivit fle två gånger samma dag. Jag tycker det låter mer resoektingivande med faster. Men jag övar: moster, moster, moster...

2006-10-01 @ 20:43:44
Postat av: Timidunn

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback